+48 731 707 242

po. - pá.: 08:00 - 15:30

OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU

Tyto obchodní podmínky stanoví všeobecné podmínky, pravidla a způsob prodeje, který provozuje společnost WABRO SP. Z O.O. se sídlem v Bytomi, prostřednictvím internetového obchodu wabrotech.cz (dále jen „Internetový obchod“), a rovněž stanoví podmínky poskytování bezplatných služeb elektronickou cestou.

 

§ 1 Definice

  1. Pracovní dny – pondělí až pátek s výjimkou státních svátků.
  2. Doručení – fyzická činnost spočívající v předání Zboží objednaného Zákazníkem Prodávajícím prostřednictvím Dopravce.
  3. Dopravce – subjekt spolupracující s Prodávajícím při doručování Zboží:
    a) kurýrní služba;
  4. Heslo – sada písmen, číslic nebo jiných znaků zvolená Zákazníkem při Registraci v Internetovém obchodě, sloužící k zabezpečení přístupu k Účtu zákazníka.
  5. Zákazník – osoba, které mohou být poskytovány služby elektronicky podle těchto Podmínek a právních předpisů nebo s níž může být uzavřena Kupní smlouva.
  6. Spotřebitel – fyzická osoba, která s podnikatelem uzavírá právní úkon, jenž přímo nesouvisí s její podnikatelskou nebo profesní činností.
  7. Účet zákazníka – individuální panel zřízený pro každého Zákazníka Prodávajícím po Registraci a uzavření smlouvy o vedení Účtu zákazníka.
  8. Sklad Prodávajícího – místo určené k obsluze zákazníků na adrese: Wabrotech, ul. Powstańców Warszawskich 46, 41-902 Bytom.
  9. Podnikatel – fyzická nebo právnická osoba či jiná právní entita, které zákon přiznává právní způsobilost, jednající při výkonu své podnikatelské nebo profesní činnosti.
  10. Podnikatel s právy Spotřebitele – fyzická osoba uzavírající Kupní smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá smlouva profesní charakter.
  11. Podmínky – tyto obchodní podmínky.
  12. Registrace – úkon definovaný v Podmínkách, nutný pro využívání všech funkcionalit Internetového obchodu.
  13. Prodávající – WABRO SP. Z O.O. se sídlem v Bytomi (41-910), ul. Arki Bożka 2A, NIP: 6263044765, REGON: 520128269, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem Katowice-Wschód v Katovicích, VIII hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000925292, se základním kapitálem 5 000 PLN; e-mail: info@wabrotech.cz, současně majitel Internetového obchodu.
  14. Webové stránky obchodu – stránky v doméně wabrotech.cz, kde Prodávající provozuje Internetový obchod.
  15. Zboží – produkt nabízený Prodávajícím prostřednictvím Webových stránek obchodu, který může být předmětem Kupní smlouvy.
  16. Trvanlivost – schopnost Zboží uchovat si své funkce a vlastnosti při běžném používání.
  17. Trvalý nosič – materiál nebo nástroj umožňující uchování informací osobně určených zákazníkovi způsobem umožňujícím jejich budoucí přístup po dobu přiměřenou účelu těchto informací a jejich reprodukci v nezměněné podobě.
  18. Kupní smlouva – smlouva uzavřená na dálku mezi Zákazníkem a Prodávajícím podle těchto Podmínek.

§ 2 Obecná ustanovení a používání Internetového obchodu

  1. Veškerá práva k Internetovému obchodu, včetně majetkových autorských práv, práv k názvu, doméně, vzorům, formulářům a logům uvedeným na Webových stránkách obchodu (s výjimkou log a fotografií prezentovaných za účelem nabídky zboží, k nimž práva patří třetím stranám), náleží Prodávajícímu. Jejich používání je možné pouze podle těchto Podmínek a se souhlasem Prodávajícího uděleným písemně.
  2. Prodávající se snaží zajistit, aby bylo používání Internetového obchodu možné pro uživatele internetu prostřednictvím všech populárních webových prohlížečů, operačních systémů, typů zařízení a internetových připojení. Minimální technické požadavky: prohlížeč Microsoft Edge 109, Internet Explorer 11, Chrome 110, Firefox 109, Opera 95, Safari 11 nebo novější, s podporou Javascriptu a cookies a připojení o rychlosti alespoň 256 kbit/s. Stránka je optimalizována pro minimální rozlišení 1024×768 pixelů.
  3. Prodávající používá mechanismus „cookies“, který ukládá soubory cookies na koncové zařízení Zákazníka. Tyto soubory zajišťují správné fungování Webových stránek obchodu. Nezpůsobují poškození zařízení ani změny v jeho nastavení. Zákazník může cookies ve svém prohlížeči vypnout, ale to může omezit nebo znemožnit používání stránek.
  4. Pro zadání objednávky a využívání služeb poskytovaných elektronicky prostřednictvím Webových stránek obchodu je nutné mít aktivní e-mailový účet.
  5. Je zakázáno dodávat nezákonný obsah a používat Internetový obchod nebo Webové stránky obchodu v rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo právy třetích osob.
  6. Prodávající upozorňuje, že veřejný charakter internetu a používání služeb elektronicky může být spojen s rizikem neoprávněného získání nebo změny dat Zákazníků. Doporučuje proto používat vhodná technická opatření (např. antivirové programy, ochranu identity). Prodávající nikdy nepožaduje od Zákazníka sdělení hesla.

Není dovoleno používat funkce Internetového obchodu k činnostem poškozujícím zájmy Prodávajícího, zejména k reklamě jiných podnikatelů nebo produktů, vkládání nesouvisejícího nebo nepravdivého obsahu.

§ 3 Registrace

  1. Pro vytvoření Účtu zákazníka je Zákazník povinen provést bezplatnou Registraci.
  2. Registrace není nutná pro podání objednávky v Internetovém obchodě.
  3. Pro Registraci musí Zákazník vyplnit registrační formulář dostupný na Webových stránkách obchodu a odeslat jej Prodávajícímu elektronicky pomocí příslušné funkce formuláře. Při Registraci si Zákazník stanoví své individuální Heslo.
  4. Při vyplňování registračního formuláře má Zákazník možnost seznámit se s těmito Podmínkami a potvrdit jejich přijetí označením příslušného pole ve formuláři.
  5. Při Registraci může Zákazník dobrovolně udělit souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely označením příslušného pole. V takovém případě je Zákazník informován o účelu sběru osobních údajů i o známých nebo předpokládaných příjemcích těchto údajů.
  6. Udělení souhlasu pro marketing není podmínkou uzavření smlouvy o vedení Účtu zákazníka. Souhlas lze kdykoliv odvolat zasláním příslušného prohlášení Prodávajícímu, například e-mailem.
  7. Po odeslání vyplněného registračního formuláře obdrží Zákazník neprodleně potvrzení Registrace na e-mailovou adresu uvedenou ve formuláři. Tímto okamžikem je uzavřena smlouva o vedení Účtu zákazníka a Zákazník získává přístup ke svému účtu a možnost upravovat své údaje zadané při Registraci.

§ 4 Objednávky

  1. Informace na Webových stránkách obchodu nepředstavují nabídku Prodávajícího ve smyslu občanského zákoníku, ale pouze výzvu k podání nabídek ze strany Zákazníků.
  2. Zákazník může podávat objednávky prostřednictvím Webových stránek obchodu 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
  3. Zákazník sestaví objednávku výběrem Zboží, které ho zajímá. Přidání Zboží do objednávky probíhá přes tlačítko DO KOŠÍKU na stránce produktu. Po kompletním sestavení objednávky a výběru způsobu Doručení a platby odešle Zákazník objednávku Prodávajícímu stisknutím tlačítka Odeslat objednávku s povinností platby. Před odesláním objednávky je Zákazník informován o celkové ceně zvoleného Zboží, Doručení a všech dalších nákladech spojených s Kupní smlouvou.
  4. Odesláním objednávky činí Zákazník Prodávajícímu nabídku k uzavření Kupní smlouvy na Zboží uvedené v objednávce.
  5. Po odeslání objednávky zašle Prodávající Zákazníkovi potvrzení o jejím přijetí na zadanou e-mailovou adresu.
  6. Následně po potvrzení přijetí objednávky zašle Prodávající informaci o přijetí objednávky k realizaci. Toto oznámení je přijetím nabídky ve smyslu § 4 odst. 4 těchto Podmínek a v okamžiku jeho doručení Zákazníkovi je uzavřena Kupní smlouva.
  7. Po uzavření Kupní smlouvy Prodávající potvrdí Zákazníkovi její podmínky zasláním na Trvalém nosiči – e-mailem nebo písemně na adresu uvedenou při Registraci či objednávce.
  8. Při platbě za Zboží uvedené v příloze č. 15 zákona ze dne 11. března 2004 o dani z přidané hodnoty (ve znění pozdějších předpisů), pokud je částka na faktuře vyšší než 15 000 PLN brutto, jsou plátci povinni použít mechanismus rozdělené platby, pokud se na ně vztahuje.
  9. Faktura vystavená Prodávajícím bude obsahovat označení „mechanismus rozdělené platby“. Strany takové transakce jsou povinny mít účet uvedený v zákoně o bankách nebo osobní účet ve spořitelním a úvěrním družstvu vedený v souvislosti s podnikáním v polské měně.

§ 5 Platby

  1. Ceny uvedené na Webových stránkách obchodu u jednotlivého Zboží jsou koncové (brutto) a nezahrnují náklady na Doručení a další poplatky, o kterých bude Zákazník informován při volbě způsobu Doručení a při zadávání objednávky.
  2. Zákazník si může zvolit následující formy platby za objednané Zboží:
    a) bankovní převod na účet Prodávajícího (realizace objednávky začne po potvrzení přijetí objednávky Prodávajícím a po připsání částky na účet Prodávajícího);
    b) bankovní převod na účet Prodávajícího s osobním odběrem ve Skladu Prodávajícího (realizace začne po potvrzení přijetí objednávky Prodávajícím a po připsání částky na účet; Zboží bude vydáno ve Skladu);
    c) platební karta, bankovní převod nebo BLIK přes externí platební systém iMoje, provozovaný společností ING Bank Śląski S.A. se sídlem v Katovicích. (v tomto případě bude realizace objednávky zahájena po zaslání potvrzení přijetí objednávky Zákazníkovi Prodávajícím a po připsání částky na bankovní účet Prodávajícího po obdržení informace z platebního systému iMoje o úspěšném provedení platby);
  3. Zákazník je povinen uhradit cenu vyplývající z uzavřené Kupní smlouvy do 7 pracovních dnů, pokud zvolil formu předplatby.
  4. Pokud Zákazník nezaplatí ve lhůtě podle odst. 3, Prodávající stanoví náhradní lhůtu k úhradě a informuje o ní Zákazníka na Trvalém nosiči. Tato informace obsahuje upozornění, že po marném uplynutí této lhůty Prodávající odstoupí od smlouvy. Pokud ani tato dodatečná lhůta nebude dodržena, Prodávající zašle Zákazníkovi na Trvalém nosiči prohlášení o odstoupení od smlouvy podle občanského zákoníku.

§ 6 Doručení

  1. Prodávající doručuje Zboží na území Polské republiky.
  2. Prodávající je povinen dodat Zboží v souladu s Kupní smlouvou.
  3. Na Webových stránkách obchodu je uvedena informace o počtu pracovních dnů potřebných k Doručení a realizaci objednávky.
  4. Termín Doručení a realizace objednávky uvedený na Webových stránkách obchodu se počítá v pracovních dnech v souladu s § 5 odst. 2 těchto Podmínek.
  5. Objednané Zboží je doručováno prostřednictvím Dopravce na adresu uvedenou Zákazníkem ve formuláři objednávky.
  6. V den odeslání Zboží (pokud nebyl zvolen osobní odběr) obdrží Zákazník na svou e-mailovou adresu informaci s potvrzením odeslání zásilky Prodávajícím.
  7. Zákazník je povinen zkontrolovat doručenou zásilku způsobem obvyklým pro zásilky tohoto druhu. V případě zjištění poškození nebo ztráty má právo požádat pracovníka Dopravce o sepsání příslušného protokolu.
  8. Zákazník má možnost osobního odběru objednaného Zboží ve Skladu Prodávajícího v pracovních dnech v otevírací době uvedené na Webových stránkách obchodu, po předchozí domluvě s Prodávajícím e-mailem nebo telefonicky.
  9. Prodávající přikládá k zásilce na žádost Zákazníka pokladní doklad nebo fakturu s DPH za dodávané Zboží.
  10. Pro vystavení faktury s DPH musí Zákazník při nákupu deklarovat, že Zboží kupuje jako Podnikatel (plátce DPH), a to označením příslušného pole ve formuláři objednávky před odesláním objednávky.

§ 7 Odpovědnost za vady pro Podnikatele

  1. Prodávající zajišťuje dodání Zboží bez vad. Je odpovědný vůči Podnikateli, pokud má Zboží vadu.
  2. Pokud má Zboží vadu, Podnikatel může:
    a) podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od Kupní smlouvy, pokud Prodávající neprodleně a bez nadměrných obtíží pro Podnikatele nevymění vadné Zboží za bezvadné nebo vadu neodstraní.
    Toto omezení neplatí, pokud již Zboží bylo vyměněno nebo opraveno Prodávajícím, nebo pokud Prodávající nesplnil povinnost vyměnit Zboží nebo vadu odstranit. Podnikatel může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží na bezvadné nebo místo výměny požadovat odstranění vady, pokud je to možné a nepřináší to nadměrné náklady. Při posuzování nadměrných nákladů se zohlední hodnota bezvadného Zboží, povaha a význam zjištěné vady a také obtíže, které by Podnikateli vznikly jiným způsobem uspokojení.
    Podnikatel nemůže odstoupit od Kupní smlouvy, pokud je vada nepodstatná.
    b) požadovat výměnu vadného Zboží za bezvadné nebo odstranění vady. Prodávající je povinen tak učinit v přiměřené době a bez nadměrných obtíží pro Podnikatele.
    Prodávající může odmítnout splnění požadavku Podnikatele, pokud je uvedení Zboží do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Podnikatelem nemožné nebo by to znamenalo nepřiměřené náklady ve srovnání s jiným možným způsobem. Náklady opravy nebo výměny nese Prodávající.
  3. Prodávající odpovídá za vady, pokud se fyzická vada projeví do dvou let od předání Zboží Podnikateli. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Zboží zaniká po roce, ale ne dříve než po uplynutí dvouleté lhůty uvedené v předchozí větě. V této době může Podnikatel odstoupit od Kupní smlouvy nebo požadovat snížení ceny kvůli vadě Zboží. Pokud Podnikatel žádal výměnu nebo odstranění vady, lhůta pro odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny začíná běžet od marného uplynutí lhůty k výměně nebo odstranění vady.
  4. Podnikatel, který uplatňuje práva z odpovědnosti za vady, je povinen zaslat vadnou věc na adresu Prodávajícího. Náklady zaslání hradí Prodávající.
  5. Veškeré reklamace týkající se Zboží nebo plnění Kupní smlouvy může Podnikatel zasílat písemně na adresu Prodávajícího.
  6. Prodávající se k reklamaci vyjádří do 14 dnů ode dne jejího obdržení.
    ​​​​​​

§ 8 Nesoulad zboží se smlouvou

Reklamace Spotřebitele a Podnikatele s právy Spotřebitele

  1. Zboží je ve shodě se smlouvou, pokud zejména odpovídá:
    a) popisu, druhu, množství, kvalitě, úplnosti a funkčnosti, a v případě zboží s digitálními prvky také kompatibilitě, interoperabilitě a dostupnosti aktualizací;
    b) zvláštnímu účelu, ke kterému jej Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele potřebuje a o kterém informoval Prodávajícího nejpozději při uzavření smlouvy a který Prodávající akceptoval.
  2. Zboží je dále ve shodě se smlouvou, pokud:
    a) je vhodné pro účely, ke kterým se zboží tohoto druhu obvykle používá s ohledem na právní předpisy, technické normy nebo osvědčené praxe;
    b) se vyskytuje v obvyklém množství a má obvyklé vlastnosti, včetně trvanlivosti a bezpečnosti, a u zboží s digitálními prvky také funkčnost a kompatibilitu, které může Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele rozumně očekávat s ohledem na povahu Zboží a veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími jejich jménem, zejména v reklamě nebo na etiketě, pokud Prodávající neprokáže, že:
    • o daném veřejném prohlášení nevěděl a nemohl o něm rozumně vědět,

    • bylo před uzavřením smlouvy náležitě opraveno,

    • prohlášení nemělo vliv na rozhodnutí o uzavření smlouvy.

c) je dodáváno s obalem, příslušenstvím a návody, které Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele může rozumně očekávat;
d) má stejnou kvalitu jako vzorek nebo model zpřístupněný Prodávajícím před uzavřením smlouvy a odpovídá popisu takového vzorku nebo modelu.

 

3. Prodávající nenese odpovědnost za nesoulad zboží se smlouvou v rozsahu podle odst. 2, pokud byl Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele nejpozději při uzavření smlouvy výslovně a samostatně informován, že určitá vlastnost zboží neodpovídá požadavkům shody se smlouvou, a tuto odchylku výslovně a samostatně přijal.
 

4. Prodávající odpovídá za nesoulad zboží se smlouvou vyplývající z nesprávné montáže, pokud:
a) ji provedl sám nebo na svou odpovědnost;
b) nesprávná montáž provedená Spotřebitelem nebo Podnikatelem s právy Spotřebitele vznikla v důsledku chyb v návodu poskytnutém Prodávajícím nebo třetí osobou.
 

5. Prodávající odpovídá za nesoulad existující při dodání, který se projeví do dvou let od dodání, pokud není stanovena delší doba použitelnosti. Má se za to, že nesoulad, který se projevil do dvou let, existoval už při dodání, pokud se neprokáže opak nebo to nevyplývá z povahy Zboží.


6. Prodávající se nemůže dovolávat uplynutí lhůty uvedené v odst. 5, pokud nesoulad zboží úmyslně zatajil.


7. Pokud je Zboží v nesouladu se smlouvou, může Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele požadovat opravu nebo výměnu.


8. Prodávající může provést výměnu, pokud Spotřebitel požaduje opravu, nebo provést opravu, pokud požaduje výměnu, pokud je zvolený způsob nemožný nebo by pro Prodávajícího znamenal nepřiměřené náklady. Pokud je oprava nebo výměna nemožná nebo nadměrně nákladná, může ji Prodávající odmítnout.


9. Při posuzování nepřiměřených nákladů se berou v úvahu všechny okolnosti, zejména význam nesouladu, hodnota Zboží a nepohodlí pro Spotřebitele.


10. Prodávající provede opravu nebo výměnu v přiměřené době a bez nadměrných obtíží pro Spotřebitele, s ohledem na povahu Zboží a účel, ke kterému jej Spotřebitel pořídil. Náklady nese Prodávající.


11. Spotřebitel zpřístupní Zboží určené k opravě nebo výměně. Prodávající Zboží převezme na vlastní náklady.


12. Pokud bylo Zboží namontováno před projevením nesouladu, Prodávající je demontuje a po opravě nebo výměně znovu namontuje, nebo zajistí provedení těchto úkonů na vlastní náklady.


13. Spotřebitel není povinen platit za běžné užívání Zboží, které bylo následně vyměněno.


14. Pokud je Zboží v nesouladu se smlouvou, může Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele požadovat snížení ceny nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
a) Prodávající odmítl uvést Zboží do souladu se smlouvou podle odst. 8;
b) Prodávající tak neučinil podle odst. 10–12;
c) nesoulad přetrvává, i když se jej Prodávající pokusil odstranit;
d) nesoulad je natolik závažný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozí opravy či výměny;
e) z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností jasně vyplývá, že Zboží neuvede do souladu v přiměřené době nebo bez nadměrných obtíží.


15. Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci Spotřebitele do 14 dnů od jejího obdržení.


16. Prodávající vrátí Spotřebiteli částku odpovídající snížení ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o snížení ceny.


17. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je nesoulad nepodstatný. Má se za to, že nesoulad je podstatný.


18. Pokud se nesoulad týká jen některých dodaných věcí, může Spotřebitel odstoupit od smlouvy jen ohledně těchto věcí nebo i jiných, pokud nelze rozumně očekávat, že je ponechá bez těch vadných.


19. Při odstoupení od smlouvy Spotřebitel vrátí Zboží na náklady Prodávajícího. Prodávající vrátí cenu do 14 dnů od obdržení Zboží nebo dokladu o jeho odeslání.


20. Prodávající vrací cenu stejným způsobem, jakým ji Spotřebitel zaplatil, pokud se nedohodnou jinak bez dalších nákladů pro Spotřebitele.
 

21. Prodávající nevyužívá mimosoudní řešení sporů podle zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

 

§ 9 Záruka

  1. Zboží prodávané Prodávajícím může být kryto zárukou poskytovanou výrobcem nebo distributorem.
  2. U zboží, na které se vztahuje záruka, je informace o její existenci a podmínkách vždy uvedena na Webových stránkách obchodu.

§ 10 Odstoupení od Kupní smlouvy

  1. Zákazník, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem s právy Spotřebitele, který uzavřel Kupní smlouvu, může od ní odstoupit bez udání důvodu do 30 dnů.
  2. Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy začíná běžet od okamžiku převzetí Zboží Spotřebitelem, Podnikatelem s právy Spotřebitele nebo jimi určenou třetí osobou odlišnou od dopravce.
    Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele může odstoupit od smlouvy podáním prohlášení o odstoupení Prodávajícímu. Toto prohlášení lze například zaslat písemně na adresu Prodávajícího:
    WABRO SP. Z O.O.,, ul. Powstańców Warszawskich 46, 41-902 Bytom, nebo elektronicky na e-mail info@wabrotech.cz.
    Lze použít vzorový formulář dostupný na Webových stránkách obchodu na adrese: Formulář odstoupení. Pro dodržení lhůty postačí odeslání prohlášení před jejím uplynutím.
    Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele může také odstoupit prostřednictvím elektronického formuláře dostupného na Webových stránkách na adrese: Elektronický formulář odstoupení. Prodávající neprodleně potvrdí jeho přijetí e-mailem.
  3. V případě odstoupení od Kupní smlouvy se tato považuje za neuzavřenou.
  4. Pokud Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele podá prohlášení o odstoupení před přijetím jeho nabídky Prodávajícím, přestává být nabídka závazná.
  5. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení, vrátit Spotřebiteli nebo Podnikateli s právy Spotřebitele všechny uhrazené platby, včetně nákladů na Doručení.
    Prodávající však může vrácení platby zadržet do doby, než obdrží vrácené Zboží nebo doklad o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.
  6. Pokud Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele zvolil jiný než nejlevnější způsob doručení nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen vracet dodatečné náklady.
  7. Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele je povinen vrátit Zboží Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Pro dodržení lhůty postačí odeslání Zboží před jejím uplynutím.
  8. Při odstoupení od smlouvy nese Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
  9. Pokud vzhledem ke své povaze nelze Zboží vrátit obvyklou poštovní cestou, Prodávající informuje na Webových stránkách obchodu o nákladech spojených s vrácením.
  10. Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele odpovídá za snížení hodnoty Zboží vzniklé v důsledku zacházení přesahujícího rámec potřebný pro zjištění jeho povahy, vlastností a funkčnosti.
  11. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem, jakým ji Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele provedl, pokud se nedohodnou na jiném způsobu bez dodatečných nákladů pro Spotřebitele.
  12. Právo na odstoupení od Kupní smlouvy Spotřebiteli a Podnikateli s právy Spotřebitele nepřísluší u smluv, kde je Zbožím věc dodaná v zapečetěném obalu, kterou není vhodné z hygienických důvodů vrátit po otevření obalu, pokud byl obal po dodání otevřen.

§ 11 Bezplatné služby

  1. Prodávající poskytuje Zákazníkům bezplatně elektronicky následující služby:
    a) Kontaktní formulář;
    b) Newsletter;
    c) Vedení Účtu zákazníka.
  2. Služby uvedené v § 11 odst. 1 jsou dostupné 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo zvolit a měnit druh, formu, čas a způsob poskytování přístupu k vybraným službám, o čemž informuje Zákazníky způsobem odpovídajícím změně Podmínek.
  4. Služba Kontaktní formulář spočívá v odeslání zprávy Prodávajícímu pomocí formuláře na Webových stránkách obchodu.
  5. Zrušení služby Kontaktní formulář je možné kdykoliv a spočívá v ukončení zasílání dotazů Prodávajícímu.
  6. Službu Newsletter může využít každý Zákazník, který zadá svou e-mailovou adresu do registračního formuláře na Webových stránkách obchodu. Po odeslání vyplněného formuláře obdrží Zákazník neprodleně e-mail s aktivačním odkazem k potvrzení přihlášení k odběru Newsletteru. Uzavření smlouvy o poskytování služby Newsletter nastává okamžikem aktivace odkazu.
    Zákazník může také při Registraci zaškrtnout příslušné pole pro odběr Newsletteru.
  7. Služba Newsletter spočívá v zasílání informací o nových produktech nebo službách Prodávajícího na e-mail Zákazníka. Newsletter je zasílán všem přihlášeným Zákazníkům.
  8. Každý Newsletter obsahuje zejména informace o odesílateli, předmět zprávy a informaci o možnosti a způsobu odhlášení z odběru Newsletteru.
  9. Zákazník se může kdykoliv odhlásit z odběru Newsletteru prostřednictvím odkazu v každém e-mailu zaslaném v rámci služby Newsletter nebo deaktivací příslušného pole ve svém Účtu zákazníka.
  10. Služba Vedení Účtu zákazníka je dostupná po Registraci podle těchto Podmínek a spočívá v poskytnutí zákaznického panelu na Webových stránkách obchodu, který umožňuje Zákazníkovi upravovat údaje zadané při Registraci a sledovat stav a historii objednávek.
  11. Zákazník, který provedl Registraci, může požádat Prodávajícího o smazání Účtu zákazníka. Po podání žádosti může být Účet smazán do 14 dnů.
  12. Prodávající je oprávněn zablokovat přístup k Účtu zákazníka a bezplatným službám v případě jednání Zákazníka na újmu Prodávajícího, například reklamy na jiného podnikatele nebo produkt, vkládání nesouvisejícího nebo nepravdivého obsahu, nebo pokud Zákazník poruší právní předpisy či tyto Podmínky, případně z bezpečnostních důvodů (např. pokusy o prolomení zabezpečení stránek). Blokace trvá po dobu nutnou k vyřešení důvodu blokace. Prodávající informuje Zákazníka o blokaci e-mailem na adresu uvedenou při Registraci.
  13. Zákazník může podat reklamaci na bezplatné služby poskytované elektronicky Prodávajícím. Reklamaci lze například zaslat elektronicky na adresu info@wabrotech.cz nebo prostřednictvím Účtu zákazníka podle pokynů na Webových stránkách obchodu. Reklamace musí obsahovat popis problému. Prodávající ji vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů.

§ 12 Ochrana osobních údajů

  1. Zásady ochrany osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

§ 13 Ukončení smlouvy (netýká se Kupní smlouvy)

  1. Jak Zákazník, tak Prodávající mohou smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou kdykoliv ukončit bez udání důvodu, s výhradou práv získaných druhou stranou před ukončením smlouvy a níže uvedených ustanovení.
  2. Zákazník, který provedl Registraci, ukončí smlouvu o poskytování služeb elektronicky zasláním příslušného prohlášení Prodávajícímu prostřednictvím libovolného prostředku komunikace na dálku, který umožní Prodávajícímu seznámit se s vůlí Zákazníka.
  3. Prodávající ukončí smlouvu o poskytování služeb elektronicky zasláním příslušného prohlášení na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem při Registraci.

§ 14 Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající odpovídá za neplnění nebo vadné plnění smlouvy, ale v případě smluv uzavřených s Podnikateli pouze v případě úmyslného způsobení škody a v rozsahu skutečně vzniklé škody.
  2. Tyto Podmínky lze uložit, vytisknout nebo stáhnout kdykoliv z Webových stránek obchodu.
  3. V případě sporu vzniklého z Kupní smlouvy se strany pokusí spor vyřešit smírně. Rozhodným právem pro řešení všech sporů z těchto Podmínek je právo Polské republiky.
  4. Prodávající informuje Spotřebitele o možnosti využít mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a vymáhání nároků. Podrobnosti o těchto postupech jsou dostupné v sídlech nebo na webových stránkách subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů, zejména spotřebitelských poradců nebo Inspektorátů obchodní inspekce, jejichž seznam je dostupný na webu Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitele.
    Prodávající informuje, že na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/ je dostupná platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR).
  5. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Podmínky. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím před účinností nové verze Podmínek se řídí zněním platným v den podání objednávky. Změna Podmínek vstupuje v platnost 7 dní po zveřejnění na Webových stránkách obchodu. Prodávající informuje Zákazníka nejméně 7 dní před účinností změny e-mailem obsahujícím odkaz na nový text Podmínek. Pokud Zákazník novou verzi nepřijme, je povinen o tom informovat Prodávajícího, což má za následek ukončení smlouvy podle § 13 těchto Podmínek.
  6. Smlouvy s Prodávajícím se uzavírají v polském jazyce.
  7. Tyto Podmínky vstupují v platnost dnem 09.02.2024.
Doprava zdarma

Doprava zdarma od

9 999 Kč

nevztahuje se na palety

1 rok záruky

2 roky záruka

podrobnosti na kartě produktu

D2D servis

Servis D2D

našeho zboží

Rychlé platby

Rychlé platby

bezpečné transakce

30 dni na vrácení

30 dni

na vrácení