+48 731 707 242

po. - pá.: 08:00 - 15:30

Pravidla e-shopu

 

§ 1 OBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Tato pravidla určují zásady nakupování v e-shopu WABROTECH – https://wabrotech.cz/ od WABRO S.C., ul. Arki Bożka 2A, 41-910 Bytom, Polsko, DIČ: 626-303-23-31.
  2. Pojmy používané v těchto pravidlech mají následující význam:
    1. Zákazník – fyzická osoba (která je plně způsobilá k právním úkonům) nebo právnická osoba, která nakoupila nebo hodlá nakupovat v e-shopu WABROTECH. Zákazníkem může být jak spotřebitel, tak podnikající osoba.
    2. Prodávající – společnost WABRO S.C., ul. Arki Bożka 2A, 41-910 Bytom, Polsko, DIČ: 626-303-23-31,
    3. E-shop – e-shop provozovaný prodávajícím na adrese https://wabrotech.cz/.
    4. Spotřebitel – je v souladu s občanským zákoníkem Polské republiky ze dne 23. dubna 1964 uživatel, který jako fyzická osoba provádí právní úkony, jež nesouvisejí přímo s jeho ekonomickou nebo profesní činností. Spotřebitelem ve smyslu těchto pravidel jsou také podnikající fyzická osoba, jež uzavírá smlouvy, které nemají profesionální charakter vyplývající z předmětu její činnosti.
    5. Uživatelský účet – účet v e-shopu přiřazený určitému zákazníkovi, který obsahuje údaje poskytnuté při registraci.
    6. Pravidla – tento dokument, včetně všech příloh.
  3. E-shop nabízí na internetu maloobchodní a velkoobchodní prodej elektrického nářadí. Výše uvedené výrobky jsou v e-shop dostupné v podobě hotových výrobků.
  4. Detailní informace o výrobcích jsou uvedeny na internetových stránkách https://wabrotech.cz/ a také jsou zpřístupňovány v podobě zpráv, jež lze získat v podobě e-mailové zprávy prostřednictvím e-mailu prodávajícího.
  5. Zákazník může prodávajícího kontaktovat poštou na adrese uvedené v bodě 2b a elektronicky na e-mailové adrese info.

 

§ 2 PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ SLUŽEB

  1. Aby si zákazník mohl objednat zboží v e-shopu, musí splnit následující technické požadavky:
    1. musí mít počítač, notebook nebo jiné zařízení s přístupem k internetu,
    2. musí mít přístup k e-mailu,
    3. musí používat internetový prohlížeč (je doporučeno používat nejnovější verze),
    4. musí používat minimální rozlišení obrazovky 1024 x 768,
    5. musí v prohlížeči povolit ukládání cookies.
  2. E-shop poskytuje následující elektronické služby:
    1. registrace účtu a provozování účtu uživatele,
    2. objednávkový formulář,
    3. newsletter,
    4. chat,
    5. kontaktní formulář.
  3. Za poskytování výše uvedených služeb e-shop naúčtuje žádné poplatky.
  4. Tyto služby jsou poskytovány na dobu neurčitou. Zákazník se může kdykoliv bez uvedení důvodu vzdát určité služby zasláním příslušného prohlášení na e-mail prodávajícího. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o poskytování každé z těchto služeb ve lhůtě do 14 dnů ode dne objednání, bez udání důvodu, a to výše uvedeným způsobem.

 

§ 3 UZAVÍRÁNÍ SMLUV

  1. Smlouva je uzavírána mezi prodávajícím a zákazníkem.
  2. Všechny ceny uvedené na stránkách e-shopu jsou cenami včetně DPH a jsou uvedeny v polských zlotých. Ceny zboží neobsahují náklady na dopravu.
  3. V případech, které se týkají jednotlivých výrobků, postupuje prodávající s náležitou péčí, aby fotografie výrobků znázorňovaly jejich barvu, charakter, strukturu a stav. Barvy výrobků na fotografiích se mohou lišit od skutečnosti kvůli mj. jinému rozlišení, kalibraci a jasu počítačové obrazovky kupujícího, na které jsou tyto fotografie zobrazovány, nebo kvůli použití blesku. Za tímto účelem e-shop uvádí kromě fotografie také popis výrobku a jeho barvy. V případě pochybností se, prosím, nejdříve obraťte na prodávajícího.
  4. Zboží lze objednávat pomocí objednávkového formuláře na internetových stránkách e-shopu (bez registrace), nebo pomocí uživatelského účtu. Prodávající neprovozuje prodej prostřednictvím telefonu nebo e-mailu.
  5. Při nákupu si zákazník vybere v e-shopu výrobky, o které má zájem, a to kliknutím na příslušné tlačítko. Po dokončení výběru výrobků zákazník přejde na záložku, ve které si zvolí způsob dopravy a platby.
  6. Dále zákazník klikne na tlačítko „Objednat s povinností úhrady“, které ho přesměruje na stránku, jež obsahuje souhrnnou informaci o prováděné objednávce. Tato informace obsahuje mj. údaje o hlavních vlastnostech objednaného zboží, celkovou cenu včetně daně a poplatků za dopravu a údaje zákazníka, které byly uvedeny v objednávkovém formuláři.
  7. Pro objednání zboží musí zákazník potvrdit objednávku kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností úhrady“, které je uvedeno pod jejím souhrnem.
  8. Kliknutí na tlačítko „Objednat s povinností úhrady“ je považováno za potvrzení zákazníkem skutečnosti, že je si vědom podání objednávky a povinnosti ji uhradit.
  9. V okamžiku, kdy zákazník potvrdí objednání zboží kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností úhrady“, dojde k uzavření kupní smlouvy.
  10. Poté, kdy zákazník vystaví objednávku, pošle mu prodávající e-mail s potvrzením objednávky, který bude obsahovat údaje o její realizaci, ke kterým patří mj. hlavní vlastnosti objednaného zboží, termín realizace objednávky, celková cena včetně daně a poplatků za dopravu a osobní údaje zákazníka, které byly uvedeny v objednávkovém formuláři.
  11. Uložení, zabezpečení a zpřístupnění uzavřené smlouvy je prováděno pomocí:
    1. zpřístupnění těchto pravidel na stránkách e-shopu,
    2. uložení obsahu smlouvy v informačním systému e-shopu.
  12. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout realizovat objednávku v rámci kupní smlouvy, pokud zákazník poskytl nepravdivé kontaktní údaje.
  13. Výrobek, který je vyroben na zakázku nebo personalizovaný, si zákazník koupí prostřednictvím e-shopu a následně sdělí prodávajícímu pokyny, jež se týkají této objednávky, prostřednictvím e-mailové zprávy.

 

§ 4 TERMÍNY A ZPŮSOBY PLATBY

  1. Internetová stránka umožňuje následující způsoby platby za objednávku:
    1. bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího (platba předem),
    2. prostřednictvím externího poskytovatele platebních služeb (platba předem),
    3. v hotovosti kurýrovi při převzetí zásilky s objednaným zbožím (na dobírku).
  2. Zákazník je povinen zaplatit v termínu do 3 pracovních dnů ode dne objednání.
  3. V případě, že se vyskytne nutnost vrátit platbu zákazníka za nákup, vrátí prodávající platbu s použitím stejného platebního nástroje, pomocí kterého ji provedl zákazník.

 

§ 5 ZPŮSOBY DOPRAVY A JEJÍ CENA

  1. Zákazník hradí náklady na dopravu objednaného zboží na místo určení.
  2. Zboží je doručováno na uvedenou adresu na území Evropské unie. Ceny za dopravu zboží jsou uváděny v panelu na portálu a v e-mailové zprávě s potvrzením objednávky.
  3. Prodávající zajišťuje následující způsoby dopravy zboží:
    1. kurýrní zásilku,
    2. doručení polskou poštou,
    3. osobní vyzvednutí.
  4. Termín realizace objednávky je do 3 pracovních dnů od zaúčtování platby za objednané zboží na účtu prodávajícího (nebo v případě platby platební kartou od okamžiku obdržení pozitivního výsledku autorizace platby).

 

§ 6 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Odstoupit od smlouvy na základě ustanovení tohoto paragrafu může pouze zákazník, který je spotřebitelem.
  2. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s prodávajícím bez udání důvodu do 30 dnů ode dne doručení zásilky se zbožím, nebo osobního vyzvednutí zboží.
  3. Odstoupení od smlouvy může zákazník oznámit pomocí formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je uveden na konci těchto pravidel, a to poštou na adresu ul. Arki Bożka 2A, 41-910 Bytom, Polsko, nebo na kontaktní e-mail info
  4. Prohlášení o odstoupení od smlouvy bez použití formuláře nemá vliv na účinnost tohoto odstoupení od smlouvy. Pro účinné odstoupení postačí poslat prohlášení o odstoupení od smlouvy před uplynutím stanovené lhůty.
  5. Prodávající neprodleně potvrdí e-mailem (na adresu uvedenou v objednávce) přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
  6. Spotřebitel je povinen vrátit zakoupené zboží do 14 dnů ode dne, ve kterém poslal prohlášení o odstoupení od smlouvy na adresu prodávajícího.
  7. Pokud bylo odesláno prohlášení o odstoupení od smlouvy, je smlouva považována za neuzavřenou.
  8. Spotřebitel hradí přímé náklady na vracení zakoupeného zboží.
  9. Spotřebitel nese zodpovědnost za škodu, která vyplývá ze snížení hodnoty věci v důsledku jejího použití takovým způsobem, který přesahuje ověření jejího charakteru, vlastností a funkce, jako jsou např. náklady na čištění a opravu součástí, odstranění štítků. Za účelem ověření charakteru, vlastností a funkce zboží je spotřebitel povinen nakládat se zbožím a používat jej pouze tak, jak by to bylo možné provést v kamenné prodejně.
  10. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny jím provedené platby, včetně úhrady nákladů za dopravu zboží (kromě zvýšených nákladů na dopravu, kterou si zákazník vybral, pokud tyto zvýšené náklady přesahují nejlevnější běžný způsob dopravy, který e-shop nabízí). Prodávající provede vrácení platby s použitím stejné platební metody, jakou použil spotřebitel, pokud spotřebitel nebude výslovně souhlasit s jiným způsobem vracení platby.
  11. Prodávající může pozdržet vracení platby spotřebiteli do okamžiku, než mu bude doručeno zboží, nebo než mu spotřebitel předloží doklad o jeho odeslání.
  12. Právo odstoupit od smlouvy se nevztahuje na následující smlouvy:
    1. jejichž předmětem je neprefabrikovaná věc, která byla vyrobena podle specifikace spotřebitele, nebo slouží k uspokojení jeho individualizovaných potřeb,
    2. jejichž předmětem plnění je věc dodávaná v uzavřeném obalu, po jehož otevření ji nelze vrátit zpět s ohledem na ochranu zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen,
    3. jejichž předmětem plnění jsou věci, které se po dodání, s ohledem na svůj charakter, nerozlučně spojí s ostatními věcmi.
    4. Výjimka: U nepodstatných vad nelze odstoupit od smlouvy. Alternativně lze požadovat snížení ceny a získat zpět část peněz

       

 

§ 7 REKLAMACE ZBOŽÍ (ZÁRUKA NA VADY)

  1. Prodávající je povinen dodávat zboží bez fyzických a právních vad.
  2. Zodpovědnost prodávajícího za fyzické a právní vady vyprší po uplynutí dvou let ode dne dodání zboží. Pokud se vada vyskytne poslední den, má kupující ještě dva měsíce na podání reklamace.Před uplynutím výše uvedené lhůty může spotřebitel oznámit prodávajícímu zjištěné vady odesláním relevantní zprávy na e-mailovou adresu info.
  3. Spotřebitel není vázán výše uvedeným způsoby podávání reklamace. Spotřebitel může oznámit reklamaci libovolným způsobem, s podmínkou použití trvalého nosiče.
  4. Reklamace musí obsahovat:
    1. jméno a příjmení nebo firmu kupujícího,
    2. adresu bydliště/sídla pro korespondenci,
    3. přiložený doklad o nákupu zboží (např. účtenku, fakturu, doklad o převodu atp.),
    4. přesné označení reklamovaného zboží,
    5. specifikaci vady a neshody zboží se smlouvou a datum jejího výskytu,
    6. sériové číslo zařízení,
    7. požadovaný způsob řešení reklamace (odstoupení od smlouvy, sleva, výměna zboží, odstranění vady),
    8. datum podání a podpis reklamujícího.
  5. Prodávající potvrdí příjem reklamace a vyzve spotřebitele, aby mu neprodleně dodal vadné zboží za účelem posouzení reklamace. Případné náklady na dopravu, demontáž a opětovnou montáž nese prodávající.
  6. Pokud prodávající reklamaci neuzná, odešle zboží zpět včetně stanoviska, které se týká neoprávněnosti reklamace.
  7. Pokud prodávající neposoudí reklamaci spotřebitele do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání, má se za to, že uznal reklamaci a požadovaný způsob jejího řešení.

 

§ 8 SMLOUVY UZAVÍRANÉ S PODNIKATELI V RÁMCI JEJICH PODNIKATELSKÉ ČINNOSTI

  1. Ustanovení tohoto paragrafu se vztahují pouze na smlouvy uzavírané se zákazníky, kteří jsou podnikateli a vystavují objednávku v rámci jejich podnikatelské činnosti.
  2. Objednání zboží jménem právnické osoby nebo organizační jednotky bez právní subjektivity je považováno za ekvivalentní s prohlášením, že osoba, která zboží objednala, je oprávněna reprezentovat subjekt, jehož jménem byla objednávka vystavena. Pokud bude zboží objednáno bez příslušného oprávnění, bude osoba, která takovouto objednávku vystavila, odpovídat za veškeré škody, které z této skutečnosti vyplývají.
  3. Podnikatel je povinen po dodání zásilky dopravcem zkontrolovat ji běžným způsobem. Pokud zjistí, že zboží není kompletní, nebo je poškozené, je povinen učinit všechny úkony vedoucí ke zjištění odpovědnosti dopravce.
  4. Podnikatel ztrácí nárok na záruku za vady, pokud nezkontroluje zboží v době a způsobem, který je obvyklým pro zboží daného druhu, a pokud neprodleně neoznámí vadu prodávajícímu, a v případě, že vadu zjistí později, pokud ji neoznámí prodávajícímu neprodleně po jejím zjištění.
  5. Prodávající si vyhrazuje právo vypovědět smlouvu uzavřenou s podnikatelem bez udání důvodu, do 14 dnů ode dne jejího uzavření.
  6. Všechny spory, které vzniknou z plnění smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a podnikatelem, budou rozhodovány soudem příslušným s ohledem na sídlo prodávajícího. Tato smlouva se řídí polským právním řádem.

 

§ 9 MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SPORŮ

  1. Pro řešení sporu, který vznikl v souvislosti s nákupem zboží v e-shopu, má spotřebitel možnost, před podáním žaloby u obecného soudu, využít možnosti následujících institucí:
    1. stálý rozhodčí spotřebitelský soud, o kterém je řeč v zákoně ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci, a to podáním žádosti o rozhodnutí sporu, který vyplývá z kupní smlouvy,
    2. vojvodský inspektor obchodní inspekce, a to podáním návrhu na zahájení mediačního řízení za účelem smírného vyřešení sporu,
    3. obrátit se na okresního nebo městského ochránce práv spotřebitelů, nebo neziskovou organizací, jejímž cílem je ochrana práv spotřebitelů.
  2. Podrobné informace o možnostech, které může spotřebitel využít při mimosoudním řešení sporů, a o dostupnosti jednotlivých procedur, lze získat v sídlech a na internetových stránkách takových institucí, jako jsou obchodní inspekce, okresní (městští) ochránci práv spotřebitelů, neziskové organizace, které se zabývají ochranou práv spotřebitelů a Úřad pro ochranu konkurence a spotřebitelů.
  3. Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na evropské úrovni (platforma ODR). Platforma ODR je interaktivním, vícejazyčným internetovým portálem, který poskytuje komplexní obsluhu spotřebitelům a podnikatelům, kteří usilují o mimosoudní řešení sporu, jenž se týká smluvních závazků, které vyplývají z internetové kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.

 

§ 10 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tato pravidla s ohledem na změny platných právních předpisů nebo na změny způsobů uzavírání a plnění smluv. Tyto změny nebudou mít vliv na již vystavené, realizované a splněné objednávky a smlouvy.
  2. Ve věcech, které neupravují tato pravidla, budou použita ustanovení obecně platných zákonů, zejména zákona ze dne 23. dubna 1964 občanského zákoníku Polské republiky a zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů. Tato kupní smlouva se řídí polským právním řádem, pokud právní řád místa bydliště spotřebitele neupravuje jeho práva takovým způsobem, který je pro něj výhodnější.
  3. Tato pravidla platí od 10. 10. 2022.

Vrácení zboží

Stáhnout formulář vrácení zboží

 

Doprava zdarma

Doprava zdarma od

9 999 Kč

nevztahuje se na palety

1 rok záruky

1 rok záruky

s možností rozšíření

D2D servis

Servis D2D

Našeho zboží

Rychlé platby

Rychlé platby

bezpečné transakce

30 dni na vrácení

30 dni

na vrácení